Logo Qontact

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Verslegers, Bollen & Martens Waterdicht verzekerd

PDF Versie

Ze hebben altijd een stapje voor, daar bij Verslegers, Bollen & Martens. Het vertrouwde verzekeringskantoor boogt op een solide partnership met KBC voor de verkoop van diens producten. “Toch geven we in de eerste plaats advies over verzekeringen, financial planning, fiscaliteit, boekhouding en vastgoed. Onze succesverhalen worden verteld door onze klanten.”

24/7-bereikbaarheid

De beste mond-tot-mondreclame stamt uit je klantenkring. En dat geldt ook voor Verslegers, Bollen & Martens. Een van hun klanten is Jan Baillien, zaakvoerder van E. Baillien en VIP Clean. “Ons verzekeringskantoor beheert al hun polissen”, vertelt Gunter. “Op onze beurt maken wij gebruik van de diensten die zij aanbieden.” Zo is VIP Clean onder meer gespecialiseerd in het reinigen van woningen en gebouwen na brand- en waterschade. Jan geeft toelichting. “Ons team staat in voor zowel de volledige reconditionering als de sanerings-, opruimings- en reinigingswerken die noodzakelijk zijn om het pand opnieuw bewoonbaar te maken. Dat gaat van het verwijderen van stof, rook, roet en bluswater tot de volledige afbraak bij zware schade. We zijn een geprefereerde partner van KBC Verzekeringen voor dit soort opdrachten. KBC-agent Verslegers, Bollen & Martens doet steevast een beroep op ons omdat wij 24 uur per dag en 7 dagen per week paraat staan. Daardoor kan onze deskundig opgeleide ploeg meteen ingrijpen en ter plaatse de eerste stappen zetten naar een snelle afhandeling.” Zodra de klus is geklaard, komt afwerkingsbedrijf E. Baillien in beeld. “VIP Clean beveelt ons familiebedrijf aan om het interieur van een woning of gebouw na brand- of waterschade weer piekfijn in orde te brengen”, vervolgt Jan. “Schilder-, behang-, gyproc- en vloerwerken zijn samen met maatwerk een kolfje naar onze hand. Bijkomend kunnen klanten bij ons terecht voor een uitgebreid assortiment nieuwe meubelen en raamdecoratie. We coördineren alle interieurwerken van het begin tot het einde. Op die manier reiken wij een totaalpakket aan en heeft de klant slechts één enkel aanspreekpunt.”

Warm menselijk contact

“Onze aanpak vertoont meerdere raakvlakken met die van E. Baillien en VIP Clean”, merkt Stefan op. “In ons KBC-verzekeringskantoor staan vertrouwen, vastberadenheid en vindingrijkheid hoog aangeschreven. Het twaalfkoppige team van Verslegers, Bollen & Martens stelt een warm menselijk contact met klanten voorop. Want vergis je niet: hoe beter we hen leren kennen, hoe beter we kunnen inschatten wat we voor hen kunnen betekenen.” Sander vult aan: “Elke klant wordt geholpen door de juiste medewerker met de juiste expertise. Zo bouwen we uitstekende vertrouwensrelaties op. Mét transparante producten, die optimaal op elkaar zijn afgestemd.”

Vastberaden en vindingrijk

Een andere pijler van het verzekeringskantoor uit Lanaken is vastberadenheid. Gunter: “Noem het gerust ons ongeremd doorzettingsvermogen om klanten zo snel mogelijk te helpen bij schadegevallen. Daar zijn E. Baillien en VIP Clean eveneens in bedreven. Idem dito als het aankomt op vindingrijkheid. Samen zoeken wij naar oplossingen. We zijn drie partners die mekaar versterken. Omdat een plus een vaak drie is.”

  • Gunter Verslegers, Stefan Bollen & Sander Martens - Verslegers, Bollen & Martens
  • Populierenlaan 44 - 3621 Rekem
  • 089 71 57 19
  • www.verslegers-bollen.be