Blijf up-to-date van het Limburgse en Kempense ondernemerslandschap? Let’s Qonnect

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Toestemming*

Team van meedenkers

The Online Nut Company

Digitale noten kraken, hoe doe je dat? Charlotte Cools en Gert Vennekens geven met The Online Nut Company een gevat antwoord. Hun agency is een full service provider, gespecialiseerd in onlinemarketing in de ruimste zin van het woord. “We hebben 10 eigen experts en 20 vaste freelancers aan boord. Zij geven een boost aan de notoriteit en de omzet van onze klanten.”

Ambitieuze groeiplannen helpen realiseren

The Online Nut Company helpt ondernemers met het realiseren van hun zakelijke dromen en doelstellingen. Marketing is dan wel geen exacte wetenschap, toch slaan Charlotte en haar team van meedenkers de nagel op de kop. “Ons Datagedreven Groeiplanstippelt de weg uit naar het doel dat de klant voor ogen heeft. Eerst brengen wij de groeiambitie in kaart. Vervolgens steken onze vakspecialisten de koppen bij elkaar om het plan te bedenken, te beramen en realistisch te becijferen. Zo krijgt de klant een glashelder beeld van de investering, die gepaard gaat met het waarmaken van zijn ambitie. Daarna is het tijd om de koe bij de hoorns te vatten. We voeren het plan uit en volgen het permanent op zodat wij à la minute kunnen bijsturen indien nodig. Opmerkelijk: de grens tussen online- en offlinemarketing vervaagt zienderogen. Daarom zetten we ook in op flyers, events en andere niet-digitale tools om het doel te helpen bereiken. Elk Datagedreven Groeiplan is mathematisch én strategisch onderbouwd. Niet verwonderlijk dat wij schitterende resultaten boeken voor onze klanten.” Maar The Online Nut Company gaat nog een stap verder en zet bedrijven ook aan om van leads klanten en ambassadeurs te maken. “Door hen een spiegel voor te houden, wakker te schudden en eyeopeners aan te reiken”, vertelt Charlotte. “Intern zitten we regelmatig samen om proactief te brainstormen en disruptief na te denken over de business van onze klanten. Hoe kunnen zij zichzelf opnieuw uitvinden en inspelen op veranderingen? Met onze innovatieve ideeën stomen wij de klant klaar voor de wereld van morgen.” Gert vult zijn echtgenote Charlotte aan. “Ons agency werkt zowel strategisch als uitvoerend. We dragen graag de eindverantwoordelijkheid. Samengevat: wij zeggen wat we doen én doen wat we zeggen.”

We hebben 10 eigen experts en 20 vaste freelancers aan boord.

Ideale match

Zes kernwaarden vormen het DNA van The Online Nut Company. Ze zijn vastgelegd door het hele team en verduidelijken wat het marketingbureau typeert en verbindt. “Deskundig, oprecht goeddoen, communicatief, sparring partner, gedreven en resultaatgericht”, somt Charlotte op. “Deze waarden leveren idealiter een match op met iedereen die deel uitmaakt van ons bedrijf en met elke klant. Ze brengen gemoedsrust en fungeren als kapstok om beslissingen te nemen.”

Kennis delen

Investeert het familiebedrijf ook in de toekomst? “Zeker weten!”, knikt Charlotte. “Ik ga nog meer naar buiten treden als het gezicht van The Online Nut Company. In eerste instantie in de rol van keynotespreker en trainer. “Daarnaast staan ook publieke boekvoorstellingen en -besprekingen op de agenda die een link leggen met het ondernemerschap. “Ook dit past in onze drang om voor ons cliënteel leads om te zetten in klanten en ambassadeurs”, licht Gert toe. “Wij willen graag ons kennisplatform delen met anderen.”

Bedrijfsverhalen

Groep Claes Luc

Claes Luc heeft een gevestigde reputatie op het vlak van (delicate) binnenafbraakwerken en...

CTSL
Limburg

Het loopt op wieltjes bij CTSL. De Genkse onderneming is in Europa gerenommeerd voor zijn ...

Advocatenkantoor Geukens, Jennen, Wouters & Gielis

Advocatenkantoor Geukens-Jennen-Wouters-Gielis is een huis van vertrouwen. Het kantoor wer...