Logo Qontact

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

The Online Nut Company Team van meedenkers

PDF Versie

Digitale noten kraken, hoe doe je dat? Charlotte Cools en Gert Vennekens geven met The Online Nut Company een gevat antwoord. Hun agency is een full service provider, gespecialiseerd in onlinemarketing in de ruimste zin van het woord. “We hebben 10 eigen experts en 20 vaste freelancers aan boord. Zij geven een boost aan de notoriteit en de omzet van onze klanten.”

Ambitieuze groeiplannen helpen realiseren

The Online Nut Company helpt ondernemers met het realiseren van hun zakelijke dromen en doelstellingen. Marketing is dan wel geen exacte wetenschap, toch slaan Charlotte en haar team van meedenkers de nagel op de kop. “Ons Datagedreven Groeiplanstippelt de weg uit naar het doel dat de klant voor ogen heeft. Eerst brengen wij de groeiambitie in kaart. Vervolgens steken onze vakspecialisten de koppen bij elkaar om het plan te bedenken, te beramen en realistisch te becijferen. Zo krijgt de klant een glashelder beeld van de investering, die gepaard gaat met het waarmaken van zijn ambitie. Daarna is het tijd om de koe bij de hoorns te vatten. We voeren het plan uit en volgen het permanent op zodat wij à la minute kunnen bijsturen indien nodig. Opmerkelijk: de grens tussen online- en offlinemarketing vervaagt zienderogen. Daarom zetten we ook in op flyers, eventsen andere niet-digitale tools om het doel te helpen bereiken. Elk Datagedreven Groeiplanis mathematisch én strategisch onderbouwd. Niet verwonderlijk dat wij schitterende resultaten boeken voor onze klanten.” Maar The Online Nut Company gaat nog een stap verder en zet bedrijven ook aan om van leads klanten en ambassadeurs te maken. “Door hen een spiegel voor te houden, wakker te schudden en eyeopeners aan te reiken”, vertelt Charlotte. “Intern zitten we regelmatig samen om proactief te brainstormen en disruptief na te denken over de business van onze klanten. Hoe kunnen zij zichzelf opnieuw uitvinden en inspelen op veranderingen? Met onze innovatieve ideeën stomen wij de klant klaar voor de wereld van morgen.” Gert vult zijn echtgenote Charlotteaan. “Ons agency werkt zowel strategisch als uitvoerend. We dragen graag de eindverantwoordelijkheid. Samengevat: wij zeggen wat we doen én doen wat we zeggen.”

We hebben 10 eigen experts en 20 vaste freelancers aan boord.

Ideale match

Zes kernwaarden vormen het DNA van The Online Nut Company. Ze zijn vastgelegd door het hele team en verduidelijken wat het marketingbureau typeert en verbindt. “Deskundig, oprecht goeddoen, communicatief, sparring partner, gedreven en resultaatgericht”, somt Charlotte op. “Deze waarden leveren idealiter een match op met iedereen die deel uitmaakt van ons bedrijf en met elke klant. Ze brengen gemoedsrust en fungeren als kapstok om beslissingen te nemen.”

Kennis delen

Investeert het familiebedrijfook in de toekomst? “Zeker weten!”, knikt Charlotte. “Ik ga nog meer naar buiten treden als het gezicht van The Online Nut Company. In eerste instantie in de rol van keynotespreker en trainer.” Daarnaast staan ook publieke boekvoorstellingen en -besprekingenop de agenda die een link leggen met het ondernemerschap. “Ook dit past in onze drangom voor ons cliënteel leads om te zetten in klanten en ambassadeurs”, licht Gert toe. “Wij willen graag ons kennisplatformdelen met anderen.”

  • Charlotte Cools & Gert Vennekens - The Online Nut Company
  • Toekomstlaan 7 - 2200 Herentals
  • 015 23 32 20
  • www.tonc.be