Logo Qontact

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Linkkado Missing link

PDF Versie

More value for better relations. Met deze slagzin slaan Mia Hoebrechts en Rudi Geurts van Linkkado de nagel op de kop. “Al bijna 20 jaar kunnen klanten rekenen op onze hoogstpersoonlijke aanpak. Zij krijgen op een presenteerblaadje originele relatiegeschenken aangeboden die een belangrijke meerwaarde toevoegen aan hun imago en activiteiten”, verzekert het ondernemerskoppel.

Q / Hoe onderscheiden jullie zich van anderen die in dezelfde vijver vissen?
Rudi: “Wij denken mee met onze klanten en ontzorgen hen. Ons team weet heel goed wat er leeft in het universum van de relatiegeschenken. We maken het huiswerk van de klant en gaan met kennis van zaken op zoek naar kwaliteit binnen het vooropgestelde budget. Het idee staat centraal, niet het product. De toegevoegde waarde van Linkkado komt tot uiting in het persoonlijk contact met elke klant. En dat legt ons geen windeieren.”
Mia: “Ook onze twee toonzalen met relatiegeschenken zijn een belangrijke troef. Klanten doen er inspiratie op om de juiste keuzes te maken voor hun verschillende doelgroepen. Zij verlangen dat een cadeau perfect aansluit bij het beeld dat ze willen uitdragen of bij het thema van een event, maar evengoed dat het iets zegt over hun waardering voor klanten en medewerkers. We zetten vol in op beleving. Bijvoorbeeld met fraaie geschenken in de ‘home & living’-sfeer. Onze producten selecteren wij eerder op basis van kwaliteit dan van prijs. Samen met een hoogstaande bedrukking naar keuze maakt de klant er een goede, onuitwisbare indruk mee.”

Q / De persoonlijke aanpak van Linkkado reikt tot aan de maan en terug, niet?
Rudi: “Reken maar! Na de zomer pakken we uit met een spiksplinternieuwe online tool, specifiek gericht op bedrijven. Wij ontvangen ze eerst in onze showrooms. Samen gaan we zeer doelmatig op zoek naar de geknipte geschenken voor hun zakenrelaties of personeel. Daarna neemt de online tool van Linkkado ze al het verdere werk uit handen. Werknemers, klanten of leveranciers van het bedrijf in kwestie kunnen – waar ook in de wereld – inloggen en het geschenk van hun voorkeur kiezen. Op die manier leggen wij een persoonlijke link met het bedrijf. Last but not least zorgen we ervoor dat de afhandeling vlot verloopt en nemen wij de verzending voor onze rekening. Een win-winsituatie over de hele lijn!”

Q / Welke trends en hypes breken door in de branche van relatiegeschenken?
Mia: “Vandaag is het vooral eco wat de klok slaat, plastic is passé. We zijn mee op de kar gesprongen en leggen in onze showrooms de focus op ecovriendelijke materialen. Het nieuwe assortiment van Linkkado omvat onder andere non-woven tassen, milieuvriendelijke balpennen en volledig recycleerbare rugzakken. Bedrijven vragen er bewust achter.”
Rudi: “Inderdaad, als gevolg van de klimaatproblematiek wordt alsmaar meer duurzaam geïnvesteerd in gadgets en promotionele artikelen. Drinkbekers voor koffieautomaten zijn daar een treffend voorbeeld van. In plaats van wegwerpbekertjes verkiezen bedrijven tegenwoordig herbruikbare exemplaren, gepersonaliseerd met hun logo en zelfs de namen van de werknemers. Ook draadloos opladen is in trek. Net als powerbanks zonder milieubelastende batterijen, maar wel met zonnecellen. Nog iets: 2020 staat voor de deur. Zo een jaartal met identieke dubbele getallen komt slechts één keer om de eeuw voor en is daarom net dat tikkeltje feestelijker om je relaties met een origineel geschenk te verrassen. Een unieke kans die niemand aan zich mag laten voorbijgaan!”

  • Rudi Geurts en Mia Hoebrechts - Linkkado
  • Bethaniëstraat 75 B1 - 3600 Genk
  • 0479 88 00 36
  • www.linkkado.be