Visuele krachtpatsers
Een beeld zegt meer dan duizend woorden, zo luidt het spreekwoord. Het verwondert dan ook niet dat succesvolle ondernemingen en organisaties heilig geloven in de kracht van visuele communicatie. “Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk”, stellen Ine Van Asten en Jarno Seronvalle van Uw IDee. “Als signmakers versterken we de identiteit van onze klanten.”
Gevelreclame vergroot je naamsbekendheid en maakt je merk sterk. “Wij denken mee met de klant en reiken creatieve en geknipte oplossingen aan om zijn gevel in een nieuw jasje te steken”, vertelt Jarno. “Zo hebben we met veel schwung een verouderde façade van Spar Tongeren opgefrist met gevelpanelen en etalagebelettering in een retrolook.” Het team van Uw IDee heeft een streepje voor als er plaatsing aan te pas komt. “De tentoonstellingen van het Gallo-Romeins Museum en het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen komen in de picture door onze gigantische gevelstickers, spandoeken, roll-ups, banners, informatietotems, bewegwijzering, noem maar op. Alles van hoge kwaliteit en duurzaam tot-en-met”, verzekert Ine.
Gevelreclame en autobelettering met een hoge ‘plakfactor’.
Return On Ideas
Uw IDee onderscheidt zich ook door autobelettering en car wrapping met een hoge ‘plakfactor’. Van voor- tot achterbumper. “Wij gaan professioneel en netjes te werk zodat je bedrijfswagen, bestelwagen, vrachtwagen of aanhangwagen de aandacht trekt in het straatbeeld” legt Jarno uit. “Voor het Wit-Gele Kruis bijvoorbeeld nemen we in de komende vier jaar maandelijks 40 auto’s en camionettes onder handen.” Ine vult aan: “Klanten stellen onze persoonlijke aanpak, open communicatie en snelheid van uitvoering op prijs. Wij teren niet op standaardontwerpen, wel op unieke designs gericht op een maximale visuele impact. En die opvallende resultaten opleveren. Want ROI, dat betekent voor ons: Return On Ideas.”